צריך/ה משהו מאינקי?

   

אפשרויות משלוח

משלוח מוצרים שנרכשו בחנות המקוונת של INKEY מתבצע במספר דרכים לבחירתכם:

  • משלוח מהיר במיוחד ע"י שליחים (מהיום להיום - בקרוב)
  • משלוח רגיל ע"י שליחים (7 ימי עסקים)
  • נקודות איסוף בפריסה ארצית (7 ימי עסקים)

שירותי הפצה

שירותי ההפצה שלנו מבוצעים על ידי חברת eGold, המתמחים במשלוחים בפריסה ארצית. שירות זה מאפשר לנו לספק את החבילות ללקוחות בזמנים המהירים בשוק לאחר שבוצעה ההזמנה באתר. המשלוחים נאספים על ידי השליחים באופן יומי עד השעה 15:00, ויוצאים להפצה מיידית ליעדם.

אזורי חלוקה

באמצעות שליח מיידי ניתן לשלוח חבילות לגוש דן, אזור השרון והסביבה.

לביצוע הזמנה באמצעות שליח מיידי יש ליצור קשר טלפוני או דרך הוואטסאפ באתר.

משלוחי E-commerce עד הבית

שירות הפצת משלוחים לבית הלקוח מתבצע תוך 7 ימי עסקים.

לאחר מיון החבילות במרכז הלוגיסטי, נהגי החברה מתחילים בהפצת החבילות החל מיום למחרת ועד 7 ימי עסקים.

במהלך ההפצה, הלקוחות מקבלים הודעות טקסט על מיקום החבילה ויכולים לעקוב אחריה בכל רגע באמצעות לינק מעקב שנשלח אליהם.

משלוחי E-post לנקודת איסוף

שירות E-Commerce לאיסוף חבילות מ-350 לוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף בפריסה ארצית.

הלקוח יכול לבחור את נקודת החלוקה המועדפת עליו במעמד ההזמנה באתר, והחבילה תגיע לנקודת האיסוף שנבחרה עד 72 שעות מיום האיסוף.

מעקב משלוח

הלקוח יכול לעקוב אחר כל שלבי שרשרת השילוח אונליין ולפנות אלינו בכל שאלה באמצעות ממשק שירות לקוחות רב ערוצי הכולל מייל וצ'אט און ליין עם נציג.

מדיניות החזרות והחלפות

האם ניתן להחזיר מוצר ולקבל החזר כספי אם לא נפתח?

כן, ניתן לקבל החזר כספי מלא בתוך 30 יום ממועד ההזמנה הראשונה, כל עוד המוצר נשמר באריזתו המקורית ובמצב תקין. ניתן לתאם החזר באחד מהמרכזים הלוגיסטיים שלנו בראשון לציון, אשדוד או קיסריה, או לשלוח את המוצר חזרה בדואר או באמצעות חברת שליחויות.

מהו הזמן המשוער לטיפול בהחזר כספי?

החזר כספי לכרטיס אשראי עשוי לקחת בין 5-10 ימי עסקים מרגע שהמוצר המוחזר מגיע למרכז ההזמנות שלנו ועד שיופיע בחשבונך.

האם ניתן לבטל הזמנה לאחר ביצועה?

ניתן לבטל הזמנה כל עוד היא לא מומשה. לאחר שההזמנה נשלחה, לא נוכל לבטל אותה.

מה לעשות אם קיבלתי מוצר שגוי?

אם קיבלת מוצר שונה מזה שהזמנת, אנחנו מתנצלים על כך! אנא צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי בכתובת המייל cs@doriakgroup.com.

מה אם הזמנתי את המוצר הלא נכון?

במקרה שהזמנת מוצר שאינו מתאים, אנא צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי לשינוי ההזמנה בכתובת המייל cs@doriakgroup.com. לאחר שההזמנה נשלחה, לא ניתן לבצע שינויים בה.

האם ניתן להשתמש ביותר מקוד קופון אחד בקופה?

ניתן להשתמש בקוד קופון אחד בלבד בכל רכישה בקופה.

אופן החיוב

מתי כרטיס האשראי שלי יחוייב? כרטיס האשראי שלך יחוייב ברגע שההזמנה שלך התקבלה ונקלטה.

האם ניתן להסיר שיטת תשלום שמורה?

כמובן! ניתן לעשות זאת בעמוד המשתמש שלך.
אם תצטרכי לעזרה, פני אלינו במייל cs@doriakgroup.com.